środa, 26 sierpnia 2015

Ogłoszenia Parafialne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam ! Póki co blog jest ZAWIESZONY iż, aż, ponieważ, bo chcę zrobić remont bloga. Ogarnąć to wszystko jak to działa i inne "czary-mary" Poza tym zbliża się szkoła i idę do 1 gimnazjum. Nie powiem jestem przerażona i wiem co na mnie czeka. Boję się, że sobie nie poradzę i na pewno nie będę siedzieć z początku roku tyle przed komputerem tylko siedzieć nad książkami. Chociażby na początek by załapać jak to jest. W szkole zostaję tej samej, bo mamy i podstawówkę i gimnazjum razem jednak nie jestem przyzwyczajona do tylu nauczycieli, przedmiotów i innych dupeleri. Powiecie, że wyolbrzymiam no ale cóż. Pierwszy raz będę w takiej sytuacji i się będę bała chyba tak samo jak małe dziecko co idzie do 1 klasy to ja też, ale do gimnazjum xD Więc czemu zawieszam :
-szkoła
-więcej przedmiotów
-strach (czytaj lenistwo) przed nauką
-więcej nauki
-więcej nauczycieli
-więcej wymagania
-mniej czasu
Chyba to zrozumiałe nie ? Liczę, że tak :)

1 komentarz:

  1. Ja też do 1 gimba szłam w tym roku, witaj w klubie :)
    Dopiero był wrzesień, a tu kiedy piszę ten komentarz jest grudzień :D Jak dla mnie nie jest źle, zagrożenia nie mam, więc mogę sobie trochę czasem olewać naukę xDDD
    A jak u cb??? :) FB: Patricia Diamondborn

    OdpowiedzUsuń